Documentació
Documentació
Publicació que recull 10 propostes del RACC presentades el 2023 per aconseguir una mobilitat sostenible des del punt de vista ambiental, econòmic i social en l’àmbit metropolità.
El 2023 el Club ha presentat noves modalitats per a usuaris amb qualsevol mitjà de transport, ha reforçat els serveis per a la llar i ha ampliat les activitats per al col·lectiu sènior.
El Club ha seguit impulsant, a nivell local, de país i internacional, una mobilitat neta, segura, connectada, accessible per a tothom i que contribueixi al progrés econòmic i social.
El RACC ha donat suport a 46 pilots d’automobilisme i motociclisme i ha organitzant al nostre país tres proves puntuables per a mundials del motor.
Recull de les accions més destacades del RACC durant l’any 2023 relacionades amb una mobilitat més neta, segura i intel·ligent (document en anglès).
Publicació que recull 45 propostes dirigides a millorar la qualitat de vida de les persones i convertir la mobilitat en una palanca del progrés, la competitivitat i el creixement de Barcelona.
La publicació recull un pla amb vint mesures concretes per avançar cap a la “Visió Zero” en accidents de trànsit. Proposa actuar sobre tots els factors: persones, factors de risc, vehicles i infraestructures.
Resum de les principals fites de la Fundació del RACC amb motiu del seu 20è aniversari. Planteja 10 prioritats dividides en 4 objectius de mobilitat: segura, saludable i sostenible, intel·ligent i assequible.
Juntament amb les disposicions legals, els Estatuts són el reglament jurídic amb el qual es regeix l’entitat, una associació privada, sense ànim de lucre, amb plena personalitat jurídica i capacitat d’actuar.
Document que estableix les pautes generals que han de regir la conducta del Grup RACC, els seus treballadors i els professionals associats, que n’enforteixen les pràctiques i fomenten la transparència i legalitat.
Política que fixa el conjunt de línies estratègiques que han de governar el Servei Central d’Operacions del RACC, a través dels principis de control i millora dels processos operatius.
Política que estableix els eixos generals que han de regir la gestió de qualitat de l’Assistència en Viatge del RACC, mitjançant els principis de control i millora dels processos operatius.
Política que reflecteix els eixos d’una mobilitat més segura i sostenible, i per als que s’ha desenvolupat el Sistema de Gestió Ambiental a la Divisió d’Assistència en Viatge.
Política que estableix les directrius generals d’actuació que permetin arribar al nivell de qualitat que requereixen els clients del servei d’assistència a la llar Servihogar.
Certificat que reconeix la implantació d’un sistema de gestió de qualitat en els serveis de recursos de multes, assistència jurídica i gestoria.
Certificat que reconeix la implantació d’un sistema de gestió de qualitat, gràcies a accions com l’aplicació d’un programa d’auditories internes o la millora continua de processos.
Certificat que reconeix la implantació d’un sistema de gestió ambiental, que inclou accions com ara el tractament més eficient dels residus i la renovació de la flota incorporant vehicles de zero emissions.
Certificat de la FIA que reconeix l’ambiciós pla mediambiental implantat en l’organització del RallyRACC-Catalunya Costa Daurada usant motos elèctriques, cotxes de baixes emissions i sistemes de reciclatge de residus.
Certificat que reconeix la gestió del talent humà; el compromís amb la conciliació entre els àmbits laboral, familiar i personal dels treballadors; i el suport a la igualtat d’oportunitats.
Document que recull la informació dels últims 5 anys referent asubvencions, contractes i convenis amb entitats públiques. Actualitzat a febrer del 2024.
Certificat que acredita que el sistema de Gestió de la Qualitat de la nostra organització compleix els requisits de la norma UNE-EN ISO 9001:2015.
Certificat que acredita que el sistema de Gestió Ambiental de la nostra organització compleix els requisits de la norma UNE-EN ISO 14001:2015.
La política de Qualitat i Medi Ambient de RACC GEM estableix els eixos generals que han de regir la gestió de qualitat de l’assistència mèdica preventiva a clients i events mitjançant els principis de control i millora dels processos operatius.